Biztosítási ügyintézés
- teljeskörű biztosítási ügyintézés bármely biztosítónál
- biztosításkötés (nem csak gépjárműre)
- a biztosító társaságokkal és a lízing cégekkel napi kapcsolatban állunk
- káreseménnyel kapcsolatos tanácsadás
- biztosítási ügyekkel foglalkozó munkatársunk szívesen válaszol kérdéseire, segít értelmezni és kitölteni a szükséges nyomtatványokat
A velük kötött szerződés alapján az óradíjunkat és szolgáltatásainkat minden biztosító társaság elfogadja. Ezáltal gyorssá és rugalmassá válik az Ön gépjárművének a kárügyintézése, ami a kárfelvételtől a kész gépjármű átvételéig terjed.
Szerződött parnereink:
- Allianz Hungária Biztosító Zrt.
- Generali-Providencia Biztosító Zrt.
- Groupama Biztosító Zrt.
Biztosító társaságnál történő kárrendezés esetén – részünkre kiállított meghatalmazással – megelőlegezzük (átvállaljuk) a javítási költséget, amíg azt a biztosító felénk rendezi.
Kárbejelentés
- Casco-s kár esetén 48 órán belül
- felelősségi kár esetén 72 órán belül kell jelezni az adott biztosítónál
A kárfelvételi időpontokról az ügyintézőinktől kérhet információt.
Kárrendezéshez szükséges iratok, okmányok:
Kötelező felelősségbiztosítás esetén:
- baleseti bejelentő (amelyen a károkozó elismeri a felelősségét)
- forgalmi engedély, vagy ennek hiteles másolata
- jogosítvány (vagy ennek hiteles másolata)
- személyi igazolvány
- cégünk nevére kiállított meghatalmazás
- elidegenítési nyilatkozat vagy törzskönyv másolata
- hitel, banki terhelés, lízing esetén az utolsó befizetett csekkszelvény, szerződés szám
- bélyegző
Casco-s kár esetén:
- az aktuális időszakra szóló befizetési csekk
- forgalmi engedély, vagy ennek hiteles másolata
- jogosítvány (vagy ennek hiteles másolata)
- személyi igazolvány
- cégünk nevére kiállított meghatalmazás
- elidegenítési nyilatkozat vagy törzskönyv másolata
- hitel, banki terhelés, lízing esetén az utolsó befizetett csekkszelvény, szerződés szám
- bélyegző
Ha már felvetette a kárt:
hitellevél, vagy fizetési kötelezettségre vonatkozó dokumentum
kárfelvételi jegyzőkönyv